dimarts, 17 de juliol del 2018

Gandhi

Li van preguntar a Mahatma Gandhi quins eren els factors que destrueixen a l'ésser humà i els va respondre així:

La Política sense principis, el Plaer sense compromís, la Riquesa sense treball, la Saviesa sense caràcter, els Negocis sense moral, la Ciència sense humanitat i l'Oració sense caritat.

La vida m'ha ensenyat que la gent és amable, si jo sóc amable; que les persones estan tristes, si estic trist; que tots m'estimen, si jo els estimo; que tots són dolents, si jo els odio; que hi ha cares somrients, si els somric; que hi ha cares amargues, si estic amargat; que el món està feliç, si jo sóc feliç; que la gent és molesta, si jo sóc molest; que les persones són agraïdes, si jo sóc agraït.

La vida és com un mirall: Si somric, el mirall em retorna el somriure.

L'actitud que prengui enfront de la vida, és la mateixa que la vida prendrà davant meu.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari