Selecciona Idioma

dilluns, 10 de març de 2014

Reiki a la feina

Un lloc idoni per fer-nos Reiki és el nostre lloc de treball, ja que és on més temps passem.

Podem aconseguir un bon ambient, èxit professional, harmonia amb els nostres companys, objectius, fomentar nous projectes, etc.


L'energia ben utilitzada ens pot ajudar a potenciar les nostres habilitats naturals, i a aconseguir un equilibri general.

Quan ens fem el tractament actuem sobre el cos físic, però també en els cossos mental i emocional,
que són l'origen de l'estrès i en conseqüència de totes les patologies que sofreix el nostre organisme.

En canviar la nostra vibració, com a conseqüència del tractament, i en modificar la nostra actitud, també influïm en l'ambient i és quan notem el canvi en el nostre entorn.

Normalment en el treball acumulem tensions i això ens provoca maldecaps, musculars, oculars…,
Reiki no evitarà que tinguem un dia dur, però sí que puguem afluixar aquestes tensions que fan que ja comencem la jornada cansats.

Reiki fa que ens sentim bé, actius, alegres, creatius, sociables i comunicatius, que tinguem la ment oberta per detectar l'origen dels possibles problemes i tinguem les idees clares per trobar solucions ràpides i efectives.

Evitem els estats d'ansietat i així també podrem prescindir de productes nocius per al nostre organisme com el tabac, l'alcohol i els tranquil·lizants. El cos es recuperarà i el nostre aspecte millorarà visiblement, guanyarem en qualitat de vida.

Si necessitem relaxar-nos en un moment donat, ho podem fer en qualsevol lloc, amb només uns minuts, això si, buscarem un lloc tranquil on no ens molesti ningú, una sala de visites, l'arxiu, ni que sigui el bany (encara que no és el lloc més apropiat per a això)

Per a alleujar el cansament mental i el mal de cap: 
  • Asseguts en una cadira amb l'esquena recta, pressionar al mateix temps les dos temples amb els dits del mig, uns deu segons, deixar anar. Repetir tres vegades. 
Per a la vista cansada i el mal de cap:
  • Asseguts en una cadira amb l'esquena recta; amb els dits polzes, just a la base del crani, pressionem de manera lenta i progressiva, uns deu segons, deixar anar. Repetir tres vegades. 
Per a tranquilitzar-nos:
  • Posar una mà al plexe solar (zona de tercer txakra) i l'altra al front (zona de sisé txakra). Mantenir les mans en aquesta posició fent la respiració vibratòria - Inspirant pel nas lentament i treient l'aire per la boca, també lentament amb el so "haaaaaaaaa". El so es pot fer mentalment, sempre i quan s'hagi practicat aquest exercici prèviament amb so físic, per tal de que el cos reaccioni al recordar la vibració.
En qualsevol cas, sempre es pot fer un tractament abreujat LINK, o un equilibrat de xacres.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More