dijous, 24 de gener del 2019

La fi de l'AtRC

La situació derivada del fet que el govern volgués eliminar les teràpies anomenades “pseudoteràpies” va fer que el president de l’associació de terapeutes Reiki a Catalunya, que hi havia en aquell moment, es posés en contacte amb mi per tal de que retirés del meu bloc tot lo referent al voluntariat que vaig iniciar i que va ser lo que em va moure a crear dita entitat. Evidentment no ho vaig fer, la historia és la historia, i ningú la pot esborrar.

Vaig estar al capdavant de l’AtRC des de l’any 2006 fins al 2012, aleshores vaig convocar eleccions i es va formar una nova junta, però vaig seguir fent servei de voluntariat a pal·liatius, a l'hospital Clínic.

Em vaig desvincular definitivament de l’associació el desembre de l’any 2017 per diverses raons, la principal va ser per que van posar com a condició que els voluntaris paguessin quota de socis, cosa que anava en contra de tots els meus principis.

L'AtRC va deixar d'existir el desembre de 2020