dissabte, 13 d’agost del 2022

Karuna - Llibre manual

És un plaer poder presentar aquest llibre sobre Karuna. Em vaig animar a escriure'l principalment per als meus alumnes, perquè tinguessin una base de consulta el més completa possible, encara que també m'agradaria que arribés a les persones que desitgin complementar la seva formació.

Aquest és un Manual de treball que pot ajudar d'igual manera a formadors i practicants de Karuna, i no sols inclou l'origen, llegendes, descripció i ús dels símbols, sinó tot el que es pot abastar amb ells. 

Per a mi el més important era explicar, de manera assequible, les diferents formes de tractament amb Karuna, presencial, a distància, complet o puntual i la importància de l'escaneig. 

També inclou comparatives, meditacions i alguna cosa més que espero que serveixi per a una major comprensió i pràctica d'aquesta magnífica eina que és Karuna.

Es pot adquirir, en castellà o català, al meu estudi, i a través d'Amazon, on també el trobareu en format Kindle. Espero que us agradi.

Accés des d'Amazón  - versió en català LINK  -   versió en castellà LINK


Karuna català Karuna castellà

Si vols rebre formació de Karuna, aquí deixo el LINK a la informació

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari