divendres, 27 de març del 2015

Amable

Només avui "sóc amable". Aquest és un principi de Reiki difícil de complir.

Estimar-nos, acceptar-nos tal com som, amb les nostres virtuts i els nostres defectes ens permet estimar als altres, tal com són, també amb les seves virtuts i els seus defectes.

Estimar i estimar-nos, plenament, sense condicions ....

Per portar a terme aquest principi cal tenir en compte els altres quatre:
Només avui "no m'enfado", estic content, sóc pacient i comprensiu.
Només avui "no em preocupo", tinc confiança en mi mateix, i en que les coses si tenen solució es resoldran, en el moment precís,
Només avui "sóc agraït", amb el que tinc i el que no tinc, amb el que sóc i el que no sóc, perquè això em permet tenir motivacions i millorar
Només avui "sóc constant i honest", sóc constant per assolir els meus propòsits i honest amb mi mateix.

I tu?, què penses que pots fer per estimar-te plenament? Com és la llum que emana de tu?


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies pel teu comentari